Haha

Maaf . Aku bukan kau . Yang kalau tak puas hati main cakap lepas macam orang lain takde perasaan . Kadang ada juga lancang aku , silap . Tapi kalau itu yg kau sibuk canangkan . Tolong . Ambil cermin baiki diri .

Pernah kau dengar manusia tak sempurna ? Kenapa susah sangat nak hadam nak faham nak cerna . Apa kau bukan manusia ..?

Walau izharnya aku nampak kasar , keras hati , tapi aku tak mampu benci orang yg macam aku cakap . Aku tak faham kenapa kau blh tergamak jadi macam tu . Didikan apa lagi yg kurang . ? Kita belajar di skolah yang sama ,tinggal di asrama yang sama , makan di kantin dan dewan makan yang sama .. Apa lagi yg kau nak memberontak sangat ni .

Sebelum memberontak , tolong jdi berotak dulu .

Sebab kau kaya ke kau mampu sakitkan hati orang lain? Silap besar kawan . Silap besar .

Kaya tu bila bila boleh hilang.  Allah tarik . Tak doa , tapi kenyataan . Apa lagi didikan yang mak ayah kau tak bagi ? Kau nak memberontak sebab dorang sibuk ? Mak ayah orang lain pun sibuk jugak like come on lah . Contribute back to ur parents lah . Bukan sibuk rebel sana sini . Dorang kerja sbb nak besarkan kau yng macam tak makan diajar ni . Sia sia .

Ikut kaulah . Kau kan betul sentiasa . Sakitkan hati orang pun takpe . Alah , biasa lah tu . Ya . Biasa bgi kau tapi tak bagi orang lain . Jahat sangat kau ni . Berubahlah jom . Huhu .