Dah .

Ikutlah ,
Aku dah penat dengan rentak hidup kau ,
Yang tak pernah nak hargai apa yang aku buat ,
Tak pernah nak peduli apa yang aku usahakan ,
Persahabatan yg kau takde langsung effort nak pertahankan ,
Aku nak cuba tapi kau yang lepaskan ,
Jd jgn salahkan aku yang berubah kalau perangai kau yg menyebabkan aku berubah ,
Aku penat lah bilamana kau tak pernah nak bagi aku peluang ,
Dengar cerita aku ,
Selami hati aku ,
Tak prnah ,
Kau taknak pun cuba macam mana aku cuba ,
Im tired of holding this for too long
Ni pilihan aku ,
Aku lepaskan friendship ni .
Moga kau sedar sahabat .
Kau yg mintak ni jadi .
Kbai .

0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~