Mangkuk .

Well today my mood is really faded away . Sebab apa . Sebab ni seorang bangsa manusia yg tak reti guna media sosial bernama twitter ni agaknya .

Tak tahu lah dia ni not well informed ke apa . Tapi twitter ni bukan tmpat utk berasa . Dah 4 tahun kot kawan ngan aku . Dah mmg aku jenis twt random dah pehal nak cari gaduh . Ish geram aku .

Pastu nak doa yg bukan² utk aku. Weh please la mentaliti macam tu . 💁 ..

Masalah nya awek dia cool je tak terasa apa dah pehal hang nak panaih juboqnya bang oi . Bukan segak pun hang tu . Takat muka buntut kuali mak aku tak payah nak eksyen sangat lah .

Pastu aku nak buat friendly reminder sikit kat kepala otak hang ni . Hah bury in ur memory sampai mati eh ... Move on tu tak payah tunjuk tau . Cukup kau tau yg ex kau tak lagi ada kat kepala otak kau sebelum kau tido dan bila kau bangun pagi kau tak rasa dia tu semangat utk kau hidup .

Jd buntut kuali .. Ni aku nak habaq kat hang .. I'm done with him . Aku belaja pun senang tak mintak duit mak pak hang . Tak payah lab beria nak doa aku tak berjaya dalam hidup .

Hang teruih ja la bergelumang dalam maksiat hang . Sampai lemaih pun takpa takdak sapa heran . Such a mood spoiler . Bu .

0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~