Bahas shah pekan

Ya aku bangga dengan apa yang pembahas² sekolah sains sultan haji ahmad shah pekan dah lakukan . Satu anjakan paradigma yang sangat hebat . Tahniah buat para pembahas yang cekal hatinya .

entah tahun depan siapa yang akan meneruskan legasi ini . Mereka terlalu bagus untuk ditandingi 😳 dan aku sekadar pembahas junior sangatlah kerdil pada kaca mata mereka . Terlalu jauh untuk mengekalkan apa yang telah mereka usahakan .

Bukan merendah diri tapi aku sedar Diri aku siapa .

Tahniah buat senior yang telah mengheret aku berdiri sejauh ini dalam pasukan bahas bahasa melayu saudara ungku hariz .. yang berjaya membuktikan dia boleh berdiri sebaris dengan pembahas² terbaik dari sbp yang lain .

Tahniah jugak buat saudara hafiz faiz dan amir . Sebab tanpa korang yang melengkapkan pasukan bahas ni .. belum tentu shah pekan mampu bersaing dengan gergasi² bahas sbp yang lainnya .

Sekali lagi tahniah . Aku mendoakan yang terbaik untuk korang .

0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~