BPBMS

3 weeks and everything stopped . dah takde jumpa face to face .. dah takde gelak yang aku boleh dengar . kosong . tu yang aku rasa jujurnya .

ppcs yang temukan kami . dari serata malaysia kami dikutip and now semua dah terbang ke negeri masing2 semula . entah bila kita akan bersua temu muka

banyak yg aku belajar sepanjang kem ni . pasal adik bradik bpbms .. cikgu ain n cikgu tiqah . abg roy n kak piqa . inshaaAllah semuanya akan aku simpan kemas2 di dasar hati .

susah sebenarnya .. nak lepaskan semua kenangan kita .. dari macam mana kita jumpa sampai aku trpaksa lepaskan pelukan aku sbb korang nak balik . aku akan rindu semuanya .

sedih aku tak tahu nak cakap macam mana .

hanya doa yg mampu aku titipkan bersama korang yg semakin menjauh pergi .

0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~