sakit

Susah . Susah sangat . Aku nak berubah tapi aku tak kuat .i' m surrounded by people yang mmg pesimis . Suka pandang serong apa yang org lain buat . Ntahlah . Aku harap aku kuat nk tempuh 2 tahun lebih ni .

Kadang sabar aku terhakis . Menangis sndiri tanpa suara . Kecewa tak payah cerita . They changed me a lot . Kadang apa yang aku tak buat dibesar-besarkan . Hati aku masih luka . Berdarah kerana torehan fitnah . Berjuta kali kau mintak maaf pun .. hati aku ni dah dalam sangat luka dia . It will not recover soon .

Sumpah! Aku masih kuat di situ sbb ibu ngan ayah je . Hati ni dah takde kat sana . Kosong . Kuat sbb aku yang pilih nak ke sana . Menyesal ? Tak . Setakat makhluk perosak macam kau .. tak boleh ubah pendirian aku .

Aku menyesal bila aku bagitahu aku nak berubah . Kau kutuk belakang aku lekehkan aku . Dan kau rasa kau je betul . Semua kau yang betul . Kau tak pernah nak faham semua yang kau sakiti sebab kau tak pernah rasa sakit tu . Kau bukan contoh teladan yang baik macam maksud nama kau tu.

Ya salah aku.. aku masih belum betul ikhlas nak kawan dengan kau . Nak maafkan kau . Hati aku sakit sangat . Aku mintak maaf kalau aku yang salah . Aku jauhkan diri sbb aku taknak sakitkan hati kau macam mana kau buat kat aku .

Kau jangan trkejut if one day aku berhenti bercakp dengan kau .. berhenti tegur kau . Sebb aku dah penat tgk drama x berbayar kau . Penat kena fitnah dengan kau . Sebb kau aku berhenti bercakap dgn org yg aku used to talk to . Sebab apa ? Dorang asyik ungkit fitnah yang ko buat. Kesan dia panjang sngat ,

Aku doakan yang terbaik utk kau. Aku harap one day takde yang sakitkan kau macam yg kau dah buat kat aku . Janji Allah pasti dan aku yakin :))

0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~