KERJA..TEMUDUGA..SURAT

alhamdulillah . syukur ke hadrat ILAHI .. farah masih bernafas pada saat ini..dapat menaip lagi entry2 utk tatapan readers2 farah yang tak berapa nak ramai.. *almaklumlah orang tak femes* eeh..tapi niat farah nak berblogging hanya utk menambah kenalan .. berkongsi cerita.. yang tak suka dengan gaya hidup farah boleh la tekan ''X'' tab .. tak susah kan hidup korang utk mengarang ayat panjang2 demi membash farah... 

haha..sudah cukup2 sudah dengan ayat pedas sepedas sambal nasi lemak yang tertaruk lebih cili padi... haha.. tak baik2... ok farah .. hang nak ceghito apo harini? oh..farah nak cerita pasai farah dah dapat kerja...!! YA ALLAH farah dapat kerja? budak bwh umur boleh kerja ke? FARAH..JAWABLAH....!!

ok..farah dapat kerja kat koperasi sekolah je..wkwkw... tolong susun2 buku utk adik-adik junior yang masih menetap kat sekolah rendah *ceh bangga la tu dah nak jadi ahli keluarga sekolah menengah* haha.. ingat senang ke kerja susun2 buku ni? melambak wehh.. sampai naik urat kat tangan yang tak berapa nak katang ni..hohooo... 


upah? farah tak tahu la..sebab farah tolong cikgu buat kerja ni sebab farah memang takde apa2 nak buat..nak tulis entry.. bukan selalu kolam idea ni penuh..kadang2 kering kontang kalah kemarau...haih...kerja farah kat rumah makan..tido .. online... aduh..dah naik 2kg.. sape boleh tolong farah kuruskan badan.. wahh banyak nya farah membebel...ntah ada ke tidak orang yang baca...haha

n then farah pergi interview MRSM KUANTAN pada 10/12 haritu.. wahh sekolah tu waras cantik + ohsemm.. farah dapat kwn.. cantik orang nya...DANIA BATRISYIA.. ayat yang selalu bermain di bibirnya.. ''oh ye? sep sikit!'' i will miss those word...wahh farah kena speaking kat situ.. farah main bantai je nak cakap apa... haha.. 

i think better write than talk.. farah punya idea masa tu terlalu banyak tapi tak terluah..tapi farah percaya pada rezeki masing2... ada rezeki tak ke mana... haa... harini.12/12/12 farah secara sahnya dapat surat tawaran dari pihak AL-MAARIF..alhamdulillah..ni nak kumpul surat2 lain la ni... :)

ok guys n girls.. farah nak blah dah.. doakan yang ter baik untuk farah ye... farah selalu mimpi..dapat kumpul semua readers n followers farah..haha..*bajet2013...pirah..assalamualaikum..

10 penceramah blog farah:

Anis Farhana said...

Huntongnya dapat kawan. Aku masa tu sensorang je. Parents si Sophia dah balik, Sophia balik ikut Siti :'(

Nur Amalina Maisarah said...

hhoho..ni hah akak comel dtg komen xD
agaga..hamboi-2 dah kerja erh :p kerja leklok jgn byk berangan tauk..
beljar pun leklok ^^ hehe

Dunia Wilma said...

Baguslah tu Dik...
At least, ada pengalaman sudah...
Anyway, Happy 12.12.12 Dik ^_^

DeqNa Azhar said...

@Anis Farhana kau tanak buat kawan apsal? tu le,,, sophia duduk sini kejap je,,, :)

DeqNa Azhar said...

@Nur Amalina Maisarah ye la kakak comel.. :) haha..cari pengalamn je... tak sempat nak berangan la kak.. sibuk sgt..balik umah tido je..hehe///akk pun sama

DeqNa Azhar said...

@Dunia Wilmaa'ah.. dah tgh2 cuti ni..boring je..ye akk pun sama,, :))

DeqNa Azhar said...
This comment has been removed by the author.
DeqNa Azhar said...
This comment has been removed by the author.
eimuizduaf said...

Baguslah :) . Belajar daripada pengalaman . Heheehe . Btw , semoga tercapai yg Bajet2012 tuh :D . Uhuhuhuu

DeqNa Azhar said...

@eimuizduaf terima kasih .. :) in shaa ALLAH farah nak kumpul semua #superFaFa

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~