Tempahan Raya


^-^ amacam puasa??hehe...tadi tolong ibu packing2 barang yang orang order!n then..ternampak KEK LAPIS yang pernah saya upload kat blog ni lah!lepastu saya kata kat ibu..''erm...ibu..yang ni tak payah packing lagi boleh?!!nak upload kat blog''..ibu on je..

bermulalah aktiviti snap2 picture..yang jadi mangsa .. of course lah ALONG,sebab dia je yang pandai nak bluetooth segala ni...saya pandai juga...tapi takut terlebih super karang..rosak pulak laptop comel nih!!dah kena marah!!hahaha....jom lah tengok apa yang di order regular customer kami ni! *pelik tak dengan perkataan 'kami' tu?hahah...saya baru2 nak berjinak jinak dalam dunia peragaan  eh...perniagaan ni!jadi .. kenalah over sikit!huhu~nanti dah ada income sendiri..takde lah susahkan parents...ye kan? 

*bila nak buat tutorial bahasa? lepass raya insyaallah..sbb lepas cuti raya nanti saya terus periksa peringkat zon perkasa..bimbang tak sempatt!jadi...saya minta sangat flower-flower semua...lepas solat tu..doakanlah kejayaan saya dalam exam tu! AMINNN~

ok...let's see...apa yang ada!!


ohmyy~sedap nya tart nenas,,,tart apple...tart blueberry!tart gulung nenas paling dapat sambutan sebab .. ummphhh~sedap!saya dah rasa (waktu berbuka)!dah habis satu bekas pun!!kenyang lah makan! ada..white layer chocolate..chocolate...mcm2 ada..macam astro tu!!




ni putu kacang!sape tak tahu rupa dia,...ha inilah dia!kuih yang lembut je...!budak2 zaman sekarang ada yang tak tahu kuih putu ke?hhaahah~kesiannya! jangan boo kat saa....kuih ni pun dapat banyak sambutan!memang POP NGETOP!!huhu~

 ingat lagi ni apa? ingat..ingat...ni lah KEK LAPIS yang saya pernah upload dekat salah satu entry saya...maap yer...ini untuk orang yang order je...orang tak order pergi main jauh2...alah,,,main2 je...orang yang tak order boleh terliur dan tengok je lah!hahaha~lain kali order!huhu~halal!dijamin 100%
hoho...serunding ayam dan daging yang memang dapat sambutan tahun ni!semua orang berebut nak dapatkannya!sedap.....two thumbs up!! adik saya sampai makan cheese dengan serunding ni!sedapp katanya...western + traditional...kreatif2...!huhu~ ha,,,semua yang dijual...kami pun rasa(beli) jadi kami tau rasanya..sedap atau tak sedap!!


okesslah..sampai sini jelah...saya penat nak menaip...kalau ada tukang taip kan bagus..jadi dayang blog saya!hahaa~apa tujuan saya upload n tulis entry ni?

1)suka hati I lah..nikan blog I !!
2)karang blog berhabuk..sape yang susah? bukan tuan puteri yang tak de dayang ni ke?
3)nanti lalat and labah2 senang hinggap<---takde kaitan langsung kan?

okey lah..nak berblog walking ni...assalamualaikum!

2 penceramah blog farah:

Anis Farhana Azhar said...

Farah!! Yang kuih colourful tu kuih apa?

DeqNa Azhar said...

aniss...tu chocolate tutti fruity!! kalau nak...order tahun depan ye...ehhh...mak aku boleh buat kott!haaha

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~