MARHABAN YA RAMADHAN!!



assalamualaikum rakyat-rakyat bumi yang hensem dan cun meletop!saya tuan tanah blog ini..mengumumkan bahawa esok raya...ehh silap....corrections2...esok puasa...bersamaan 21.JULAI.2012(1 ramadhan) seluruh isi perut rakyat malaysia akan direhatkan dan hanya bekerja apabila menjelang waktu maghrib!!kepada yang mampu berpuasa tetapi tidak berpuasa akan di jatuhi hukuman yang saya sendiri tidak tahu..tetapi perlu dirujuk kepada JAKIM! biar JAKIM yang tentukan hukuman yang setimpal... saya tidak pandai menjatuhkan hukuman kerana saya hanyalah wartawan tak bertauliah yang blognya masih belum diiktiraf oleh Pak Cik Nuffnang!ooooo...pakcik tak nak add ke?haha

sebenarnya dah terkeluar tajuk kan?tak pelah...ada aku kesah!?hahah~ comel kan doodle ni?tapi saya tidak tahu kepunyaan siapa kerana apabila sekali terpandangkannya..terus saya jatuh hati lalu download!!


 alhamdulillah....ramadhan datang lagi!dapat juga kita rasa ramadhan tahun ni kan?cuba kalau ALLAH kata kita tak dapat rasa nikmat ramadhan tahun ni?ayooo...tak faham ke?matilah maksudnya....sebab tu kita patut bersyukur!oklah saya harus pamit dulu nanti ibu besar marah sama saya karna main komputar nya lama bangat!doa in saya sukses ya dalam exam trial nya!saya sayang kalian! *amacam..terer tak saya ngomon Indon?ha..lupa pulak.. rakyat .indonesia dah mula puasa hari ni!



rindu kan ANIS FARHANA yang tak datang sekolah hari ni!sob..sob....assalamualaikumm!


Lot Of Love :GADIS SWEET SOUR


0 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~