Farhana dan Farzana

hai semua orang!!walaupun penat...ku gagahkan jua diriku menulis entry supaya blog ku tidak berhabuk and followers lari meninggalkan ku!aiciwahhh~ok...kalau entry yang lalu saya buat tutorial bahasa...kali ni...saya nak buat story - mory pasal budak tinggi lampai sorang ni---> Anis Farhana!!ok...turun bawah sikit ... kita mula perenggan lain!


ok..semenjak 2 menjak ni saya dengan Anis semakin rapat!weiiii...jangan lah fikir negatif!haha~ok continue....saya dengan Anis makin rapat sebab kita org selalu kongsi masalah and dia pun banyak tolong saya dalam hal berblogging ni!dialah fans nombor satu blog saya...hehe~satu lagi..mungkin disebabkan kami kedua-duanya anak Encik Azhar!bapak lain2 ok?


first time dia masuk sekolah saya tak suka sangat dekat dia !tau sebab apa?sebab dia selalu menjadi saingan terhampir saya dalam rebut 5A ! wahahaah~Anis tak marah kan?alahai!pastu masa darjah 5 baru lah Anis berani tegur ngan saya!tu pun lepas saya lemparkan senyuman yang menawan *ye lah tu* <-----ayat yang ni saya reka sebab saya sendiri tak ingat macam mana saya ngan anis boleh jadi bff!


n then...anis duk umah saya....transit tapi tak lama sebab tuisyen lama sangat!masa tu lah..kitaorg kongsi cerita!bukan ngumpat erk!rupa-rupanya banyak juga persamaan kitaorg!tapi kadang2 cakap ngan anis ni jadi gaduh jugak!tau sebab apa?sebab kita org main ejek2!haha~macam budak2 kan?almaklumlah....dalam keluarga kitaorang ... Farhana(Anis) dengan Farzana(saya) satu-satunya anak perempuan!walaupun begitu...kami tidak dimanjai ye!!semua kami buat sendiri...ye kott!haha


anis lahir pada 15 mac 2000...memang lah dia lagi muda daripada saya tapi kalau tengok ketinggiannya dengan saya macam langit dengan bumi....dia tinggi lampai....saya pulak tak rendah tak tinggi!sedang2 je!hahaha..muka anis ni sebijik mak dia...cuma mata je lain sikit!wewewe~

oklah...muka sweet dah bertukar sour sebab letih menirap!korang jangan lupa follow blog anis tau!here the link!*offer ni* http://anis-farhana-azhar.blogspot.com/ anda sebenarnya tak boleh copy and then paste terus kan?anda kena salin sendiri kan kalau nak copy juga?haha~tulah...kenapa nak copy sangat!-SEGALA MASALAH ADALAH DI BAWAH TANGGUNGJAWAB ANDA!!-haha

LOL:Gadis Sweet Sour!

p/s:pic tu ambik kat fb anis!!




2 penceramah blog farah:

Post a Comment

mekasih bagi komen! alah..tak rugi pun..farah tak caj apa2 kan?!! peacee~