geram

ni lah aku nak cakap sikit , hidup ni bukan ada kau punya perasaan je tau , cuba kau kalau nak badmood tak payah nak jadi bebal sangat pergi marah orang lain.

kau kalau ada masalah cari aku jugak . taklah aku bukan nak mengungkit , tapi perangai kau ni kadang kadang aku bengang jugak . kau main carut maki maki semua ingat cantiklah tu sebagai perempuan .

aku tak kisahlah kau nak cakap zaman dah maju perempuan pun boleh mencarut bagai , hah lantak kaulah , baguslah nnt anak² kau ada mak kuat mencarut haha .

dah banyak kali la kau buat kat org , cer fikir dulu sebelum cakap tu , susah sangat ke ? kita ni biar belajar tak pandai yang penting akhlak tu jaga . tah pape la perangai . ergh 😑